Օրը՝ Սեպտեմբերի 20
Ժամը՝ 9:30-16:00
Վայրը՝ Օշական, Դիդի կոնդի բլուր
Երթուղին`
Մալաթիա-Սեբաստիա-Աջափնյակ- Քասախ- Պռոշյան-Աշտարակ- Օշական
Նախագծի մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոցի երկրորդ դասարանի սովորողներ
Ճամփորդության պատասխանատուներ՝ Մելինե Սիմոնյան, Մայրանուշ Համբարձումյան
Վարորդ`
Նպատակը՝ Հայրենաճանաչություն, բարձունքի հաղթահարում:
Ուսումնական ճամփորդության ընթացքում միասին նոր միջավայրում քայլելու, միասին լինելու, գործելու, տեղանքը խնամելու, խոչընդոտները հաղթահարելու, միմյանց օգնելու կարողությունների, հմտությունների ձեռք բերում:
Խնդիրները՝
• Թիմային (խմբով) աշխատելու (հանդես գալու) կարողությունների ձևավորում:
- ճանաչել, սիրել և մաքուր պահել հայրենիքը
- տեղեկություններ ստանալ վայրի մասին (դիտել տեսանյութ),
- կարդալ քարտեզի վրա նշված ճանապարհը, ի՞նչ վայրերով ենք անցնելու, որքա՞ն հեռավորություն են հաղթահարելու, որքա՞ն ժամանակում
- օգտվել առաջիկա եղանակի մասին պատմող տեղեկությունից
- ճամփորդական պայուսակում անհրաժեշտ իրերի առկայությունը
- խմբով ճամփորդելիս, ընկերական պատասխանատվության նշանակության կարևորությունը
- իմանալ առաջին օգնության տարրական կանոնները
- ուսումնասիրել միջավայրը
- էկոլոգիական աշխատանք իրականացնելը
- բնության տեսարանների, շինությունների, մարդկանց լուսանկարելը
- պատմել օրվա մասին՝ պահպանելով գործողությունների հաջորդականությունը
Ճամփորդության ընթացք՝
Յ․Բախշյանի այգուց շարժվելու ենք 9:30- ին։
- 1-ին կանգառ՝ Հայոց այբուբենի հուշակոթող
- 2-րդ կանգառ՝ Սուրբ Մեսրոպ Մաշտոց եկեղեցի, տառերի պուրակԵկեղեցում երգում ենք «Այբ, բեն, գիմ», «Հայր Մեր» երգերը, շրջում ենք տառերի պուրակով, փորձում գտնել մեր անվան առաջին տառը:
- 3-րդ կանգառ՝ Դիդի Կոնդի բարձունքի հաղթահարում։Քայլում ենք դեպի բարձունք՝ գագաթի Գրիգոր Լուսավորիչ եկեղեցի, դիտում ենք բարձունքից երևացող տեսարանը, անվանում և հաշվում երևացող սարերը, կիրճը, գետը, գյուղը:
Ճամփորդության մասնակցին անհրաժեշտ իրեր՝
- Հարմար ուսապարկ
- Արևապաշտպան գլխարկ, ակնոց
- Անհատական թվային միջոցներ՝ ֆոտոխցիկ, հեռախոս
- Ձեռնոցներ, աղբի տոպրակ, թաց ու չոր անձեռոցիկ
- Անհատական բուժարկղիկ
- Բրդուճներ, մրգեր, ջուր
16:00` վերադարձ դպրոց
Ամփոփում՝
ֆոտոպատումների, պատումների, տեսաֆիլմերի ստեղծում, հրապարակում բլոգում, ենթակայքում: